Reklamacije

Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku od 15 dana. Svi proizvodi prikazani na web shopu su digitalnog sadržaja, i nakon što ste pokrenuli preuzimanje pristali ste na gubitak prava na odustajanje po započinjanju izvedbe. Iz navedenog razloga razdoblje razmišljanja se ne primjenjuje na kupovinu u webshopu.

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, Vašim imenom i prezimenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na info@alimentarius.hr, telefonski broj +385 99 470 2442.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem Vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca.

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu e-mail adresu šaljemo obavijest o vraćanju reklamiranog proizvoda.

Kad proizvod stigne kod nas, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Za sva pitanja oko povrata novca/slanja zamjenskog proizvoda slobodno nas kontaktirajte na info@alimentarius.hr, ili nazovite +385 99 470 2442.