Što i kako jesti na poslu?

Par savjeta kako pripremiti jednostavne i ukusne obroke za ponijeti na posao.

Spremiti jedan zdravi obrok za posao i nije neki bauk. Umjesto da skoknete do pekare i kupite burek, pizzu, ili pecivo, uz malo truda možete spremiti jelo od kojega će vaše tijelo više profitirati. K tome možete i uštedjeti na novcu jer je hrana spremljena kod kuće uvijek jeftinija. Slijedi par savjeta kako pripremiti jednostavne i ukusne obroke za ponijeti na posao.

Smoothie za one koji  vole lagano

Ako ste tip osobe koji se mora hraniti lagano kako bi održao koncentraciju na poslu, ponesite sa sobom smoothije. Ubacite bilo koje voće u blender, dodajte mu chia ili lanene sjemenke ili neke druge po izboru. Umjesto sjemenki možete izabrati i neko orašasto voće po želji. Možete napraviti i smoothije s povrćem. Uzmite mladi špinat i svježi krastavac i izmiksajte s jabukom, bananom ili avokadom.

Ako niste pobornik smoothija, ponesite sa sobom voće kao međuobrok, orahe, bademe, lješnjake i grickajte sa suhim voćem. Time ćete se opskrbiti potrebnim nutrijentima, vitaminima i mineralima.

Zdravi sendviči i salate za one kojima treba nešto konkretnije

Za malo ‘konkretniji’ obrok, složite sendviče od integralnog peciva (brašno od punog zrna je izvor vlakana dobrih za našu probavu), sira, šunke i povrća. Ubacite kako volite. Dajte si na maštu. Sad na tržnicama ima puno povrća koje se može koristiti u svježem obliku. Napravite sendvič s tunjevinom i tvrdo kuhanim jajima. Dodajte malo majoneze da začinite. Ako nemate vremena ujutro, možete napraviti i večer prije i ostaviti u frižideru.

Složite hladnu salatu i ponesite na posao. Skuhajte proso, heljdu ili tjesteninu i pomiješajte s kuhanim grahoricama. Ako nemate vremena za kuhanje, kupite konzervirane proizvode u trgovinama. Dodajte naribanu mrkvu, kupus, zelenu salatu, rajčice, luk. Začinite maslinovim uljem i octom. Na ovaj način možete kontrolirati to što unosite u organizam za razliku od kupljenih gotovih jela.

Ono što vam ostane od ručka iskoristite za slijedeći dan. Nepojedeno meso dodajte u salate ili sendviče. Izvor je bjelančevina, željeza i vitamina B skupine.

Zar nije jednostavno? Počastite nas nekim svojim idejama. Dobar tek! Za više konkretnih recepata i savjeta kako se kvalitetno hraniti s obzirom na posao koji radite, javite nam se  - tu smo za vas!